Monday 10 November 2014

upcoming gig in Zagreb, Croatia



so, it's gig of the year, definitely.. and I won't go, šmrc, 'cause I'm working late shift. well fck!.. I already mentioned this gig here, so I won't make it any longer this time, just some usually info;



when?.................22.11.2014., Saturday
where?................AKC Medika, Zagreb
who?...................TOTALNI PROMAŠAJ hc punk, Srb
                           AK-47 @ crust punk, Cro
                           NUCLEAR ALTAR d-beat metal, Cro
                           NO LIMITS hc punk, Slo
entrance?.............30/40 kn

4 comments:

Anonymous said...

shit of the year!
ne sječam se kad mi je zadnji put tolko bezveze bilo na nekom gigu. Totalni promašaj savršeno opisuje gig.
J

ps
ironija...svira se pogrešno kanalisano nezadovoljstvo i onda dok vidiš ekipu koja se graba za mikrofon da pjeva...mislim ko je tu jebeno lud

..crucified freedom.. said...

ah, vjerujem ti.. nemaš pojma kak mi je žal..

Anonymous said...

hahah pa kaj je jura??
moj savjet ti je da počneš piti..
napiješ se i boli te kurac..
pank je mrtav, živio fejsbuk
štakor

Anonymous said...

zakaj žal?
žal je meni kaj sam išel :D
J